Bebektuba Kızlar birsey sormak istiyorum 3 aylık kızım var iki gündür aşırı derecede bas parmağını işaret parmağını emiyor ve uykuya geçiyor kendiliğinden bu yarım saat bir saat oluyo acaba normal midir yasayanınız var mıdır
CatBoy Bebektuba bizde de aynı durum oldu damakları kaşınıyor muhtemelen. Bizde öyleydi 15 aylık alışkanlık yaptı hala uykuya geçerken baş parmağını emer
Tuba Bebektuba Benim oğlumda 2-3 aylıkken öyle yapıyordu. Yaklaşık 1-2 hafta emdi sonra bıraktı. Her emdiğinde emziği teklif ettim sonra emziğe alıştı🙂
Alpis-20 Bebektuba benimki de yapıyo emziği atıyo ağzıyla parmak emmeye başlıyo daha 2 aylık biraz daha büyük olsa dişi kaşınıyo dicem de değildir
Bebektuba CatBoy canım alışkanlık olması acaba bi sorun deil mi kafama takılan o ya alışıp memeyi reddederek korkum o ama olmaz demi öyle bişe
CatBoy Bebektuba sanmıyorum meme reddi olacağını doktorumuz üstüne düşme zamanla bırakacak dedi 2-3 yaşına kadar sürebilir dedi
Deletedmom348 Bebektuba Ne güzel Ya bizimki geri ama bugün gittik. Kilosu boyu geri. 5 kilo olmuş. Erken doğdu bizimki. Ondan dolayı öyle
Beyzagok Bebektuba benimki de 2.5 aylık o da aynı hatta komple elini götürüyor ağzına 😅 ben de ilk acana diş falan mı ama erken dedim şimdi yorumlara bakınca sanırım hep bu aylarda olan bir şey
SuDuru Bebektuba benim kuzım da öyle başladı uyumak için kullanıyo bence engel ol emzik ver 2,5 yaşında hala emiyor
Deletedmom276 Bebektuba çok normal, ellerini parmaklarını keşfediyorlar, ısrarcı olmayın engelleme konusunda, memenizi reddetmez, siz sürekli meme teklif edin bu arada.