Merhaba, bebegim 17 aylik ama asla kitabina uygun beslenmedi. Her sabah 7-8 gibi uyanir 10 gibi kahvalti yapariz yedigi cok fazla bir sey yok acikcasi ama her zaman beraber yemeye ozen gosterdim. Daha sonra 12-1 arasi ogle uykusuna gecer. Benim uyku oncesi corbalarim falan hic olmadi cunku corba in besleyici hicbir ozelligi olmadigini soyluyor doktorlar( et veya tavuk suyu olmadigi zaman) oglum anne sutu aliyor zaten gun icinde diledigince emiyor. Uykudan uyandiktan sonra meyve ya da kuruyemis kuru meyve yiyor. Ben kuru erik suyu veriyorum kendi yaptigim hem bagirsak calistiriyor hem faydali. Aksam da benimle beraber yemek yiyor. Yine anne sutu tabii. Gunumuz genelde boyle geciyor inanin 3 ara 3 ana ogun seklinde gidemedik biz ki bunyeye gore fazla geliyor bana. Anne sutu aldigi icin belki de bu sekilde gidiyorz biz🥰