Uyku düzeniniz ve özellikle günlük menülerinizi (alerjik bebek anneleri size daha çok ihtiyacım var) paylaşır mısınız?
Kızım 6buçuk 7de kalkıyor.
Gündüz 11buçuk 12 gibi bir saat tek uyku yapıyor.
En geç 8de de gece uykusuna yatıyor.
Diş, üşüme ya da başka sıkıntısı yoksa gece 2 3 gibi uyanıp emiyor, hemen uyuyor.
Ne yazık ki hala emerek uyuyor.
Menümüz (tabi ki hiçbiri tam bitmiyor 😅)
Kahvaltıda zeytin, bazen peynir, yumurta ya da yulaf ezmesi ve meyve
Ara öğün meyve, pekmez ya da bazen kaşarlı tost
Öğlen çorba
Ara öğün yarım meyve ya da bir iki bebek kurabiyesi
Akşam kuzu kıymalı sebze, pilav ya da makarna ya da mantı
Ve ne zaman isterse onun deyimiyle memmeeem🤭