6 gün sonra 4.ayı bitiricez. 4 gündür kaka yapmıyor. Büyüdüğü için diyorlar kimisi de anne sütü alırken normal diyor 🤷♀️bugünde annem sütün yetmiyordur dedi ama kilosu iyi. Doğduğundan beri süt sıkıntısı çekmedim aslında ama sizce yetmiyor mudur? Birde 4 ve 6. Aylar arasında da ek gıdaya başlanıyormuş ya kaka yapmaması sütümün yetmediğinin göstergesiyse ek gıdaya mı başlamalıyım 🤦♀️öyle aç gibi ağlaması yok yani keyfinin yerinde olduğunu düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim