Bizde bugün tuhaf gergin bi gün geçirdik anneler 9. Aya kızamık aşısı eklenmiş normalde mayıstı doktor salgından dolayı hazirana çekebiliriz dedi sağlık ocağında yapılıyor tek zaten bu aşıyı yaptırabilmek için sağlık ocağını ikna etmek için günlerce gittik geldik neyse sonunda şugün gelin dediler bizim burdaki sağlık ocağına gittik kara çarşaflı bir doktor (Asla insan ayrımı yapmam yanlış anlaşılmasın benim annemde kapalı ama tavrı o kadar çirkindi ki gerek bana gerek bebeğime gerek eşime insan yerine koymadı )yüzünde maske saçma bir hemşire ilgisiz yüzü maskeli yine oğlum zaten yabancılıyor ayrılık kaygısı tavan şu ara bastı yaygarayı çocuk sakinleştirmeye çalışıyorum olmuyor doktor da gerildi Halime bi senin çocuğun yok Hanım ağlayacak dedi, ama kriz şeklinde bi ağlama neyse kucağımda tutuyorum siz yapın dedim iğneyi soktu enjekte edemedi tabi oğlumun bide iğneden canı yandı iyice ağladı bida yapıcaz dedi kadın şuraya yatır diyor dedim çocuk kriz geçiriyor farkında mısınız biraz dikkat dağıtalım ilgisini başka yöne çekelim böyle olmaz. bi senin çocuğun yok yatır şuraya dedi allah koptu benim kayış biz zaten rutin kontrol ve diğer aşılarda özele gidiyoruz orası yapsa buraya gelmezdik ne çirkin tavrınız var insanlara böyle mi yaklaşıyorsunuz Herkesin imkanı yok o bebek daha dedim, beğenmiyorsan çık git özele dedi öyle yapıcam kalsın aşı dedim tabi oğlum bu esnada kriz şeklinde ağlıyor çıktım herseyini alıp yaptırmadım sisteme girmişler en başında yapıldı olarak bida yaptıramıcaz da kaldı öyle aşı.
takibini yapan doktorumuza yazdım hemen yaşında var ama bu bir koruyucuydu şimdi ekstra dikkat gerek size dedi 😔
sonrasında ben sağlık Bakanlığına gerekli şikayette bulundum tabi kimsenin aşağılanmaya ötelenmeye hakkı yok bende çalıştım öğretmenim herkesin çocuğunu çocuğum gibi bağrıma bastım böyle insanlar yer işgal etmesin boşuna da para almasın