Aylinsmom canım merhaba. Birinci soru için muhtemelen su aralara atak haftasındasiniz. Uykular bozuluyor o zamanlar genelde.gazli bir bebekse kendi ne kadar çıkarsa da hala gazı vardır. O yüzden hemen uyaniyordur. Ayaklarını karnına doğru çekiyor mu sürekli? Gaz damlasi kullanmanı tavsiye ederim ve gaz masajı yap mutlaka
İkinci soru da artık kaldirma uyusun. Çünkü acıkınca kendi uyanıyor. Kızım 3 aylık 2. Ayından beri uyandirmiyorum. Kendi istediginde uyanıyor. Hem kaliteli uyku,hem alışkanlık olmasın ilerde zorlar seni hep uyanır kısa kisa.zaten en fazla uyuduğu 4saat olur.