Ozanazli her gün yıkıyoruz biz de. Haftada 2 gün şampuanla. Diğer 5 gün sadece suyla. Akşam uyku öncesi yıkıyoruz hem rahatlıyor hem de uykuya geçmesi daha kolay oluyor. Sonrasında vücudunu nemlendirmek gerekiyor. Hızlıca kremleyip giydiriyorum. Tabi banyoda ve sonrasında elektrikli soba kullanıyorum her ihtimale karşı üşümesin diye.