Arkadaşlar merhaba. Benim kızım 43 günlük anne sütüyle besleniyor sadece. Bugüne kadar emzirmede hiçbir sıkıntı yaşamadım ama az önce emerken bebeğin ağzı kırmızı leke oldu bir baktım sağ göğsümden kan geliyor. Öncesinde bir yara bere de yoktu. Başına gelen bilgisi olan var mı emzirmeye devam etmeli miyim sebebi ne olabilir 😓