Gzd_ bizde bundan aldik ve ilk uc ay cok guzel kullandik ama nezaman kendi odasina gecirdim, memnun olmamaya basladim. Telefondan izledigin icin app hep acik olmali ve baglanti kopmamali. Bazen baglanti gidiyordu bende ve ozaman takildigi icin bebegim aglasa bile ses gelmiyordu. Simdi ek olarak bide weewell in telsizini aldik ve her an duyuyorum artik uyanmama gibi bi skntim kalmadi cok sukur