Ssultannn Minikfarecik 2 3 saat önce 37.8 lerdeydi uyudu az önce yine ölçtüm 36.7 lerde düşüyordur değil mi 😞 uyumam bu gece çok teşekkür ederim
Birkoalaanasi Aşı kısmı gözümden kaçıp, ateş olarak okuduğum için duş demiştim. Haklısınız arkadaşlar, vurmayın artık tamam. 🥀
Ssultannn Polio evet odayı sıcak tutmuyorum zaten bebeğimin üstünde de kolsuz zıbın var çok teşekkürler
Ozden_ozkan26 Ssultannn bana sağlık ocagındakı hemşire 38 e kadar yapabılıyor ondan fazlasını çok fazla yapmaz demişti bende aldım şurup ama gerek kalmadı çok şükür
Dlkgl Bizim doktorumuz aşıya gitmeden önce yarım çay kaşığı minoset pediatri şurup verip öyle gitmemizi söylemişti. Sabah verdim şurubu çok şükür aşıdan sonra hiç ateşlenmedi sadece akşam çok ağladı ve çok huzursuz oldu üstünden 12 saat geçtiği için yarım çay kaşığı tekrar verdim çok şükür rahatlatmıştı
Ssultannn Bgmyzc sağol canım istersen yapıyolar ama özelde verem olmadığı için ben sadece onu yaptırdım diğerlerini doktorumuz yaptı
Ececik07 Ssultannn valla doktorum banyo ile aşı ne alaka aşı kasa yapılıyor yaptır çocuk rahatlasın diyor hep sadece bi 6. Ay aşısı için yaptırma diyor bunu duyduğum 2. Prof ayrıca da yaptırmadım ama kafamı karıştırdı. 38.5 görmeden de calpol verme bırak vücut savaşsın birazcık bağışıklık kazansın dedi.
Birkoalaanasi Leon- Aşı kısmı gözümden kaçıp, ateş olarak okuduğum için duş demiştim. Haklısınız arkadaşlar, vurmayın artık tamam. 🥀 yazdım tekrar yazıyorum….
Birkoalaanasi Zbetus Aşı kısmı gözümden kaçıp, ateş olarak okuduğum için duş demiştim. Haklısınız arkadaşlar, vurmayın artık tamam. 🥀 yazdım tekrar yazıyorum…….
Birkoalaanasi Aşı kısmı gözümden kaçıp, ateş olarak okuduğum için duş demiştim. Haklısınız arkadaşlar, vurmayın artık tamam. 🥀