Nurbeyaz oto koltuğunda rahat edemese bile gerekli önlemleri almış bir ana kucağına oturtulmalı. Biz bebeğimiz küçükken kaza atlattık ve Allah korusun oto koltuğu olmasa belki de ona zarar gelecekti. o yüzden sık sık mola verin gerekirse yolda ama oto koltuğunu ihmal etmeyin.