Begumke
Aynısı geçen haftalarda başıma geldi. Reglim gittikten 10 gün sonra azar azar koyu renkli kanamam oldu, ağrı sancı yoktu. Sonra rengi regl kanamasına döndü ama hala az, sızıntı şeklinde. Ebe bir arkadaşım var. Eğer hamilelik durumu olmadığını düşünüyorsan büyük ihtimalle ara kanamadır dedi. Belirtiler onunla uyuşuyormuş. Kendisinin doğumdan sonra sürekli öyle olduğunu söyledi. Fakat benim başıma ilk kez böyle bir şey gelince ben de sizin gibi panik olmuştum. Umarım az da olsa fikir sunabilmişimdir 🎈