Kızlar kafayı yicem ya 3 aylık oldu bebeğim bugün kontrole götürdüm 2 hafta önce ki kilosuyla aynı 1 grm bile oynamamış ek mamaya da başladım ama yemiyor 60 cc zor bitiriyor doktor da çok tatmin edici konuşmadı geçiştirdi cc artır diyo çocuk yemiyor ki memede veriyom 3 en dk emiyo bırakıyor valla şaşırdım artık ne yapacağımı iyi bakamıyorum diye çok üzülüyorum