ayazlianne canım gerı gelırmı bılmıyorum ama sağımla sütün kesıldıgını dusunmuyorum cnku kızım suan 3 ay 25 gunluk dogdu andan buyana hep sagıp verıyorum emzıremıyorum hala da oyle hee uc satte bı emer gbı muhakkak sagıyorum gecede aynı sekılde hıc aksatmadan bnde ilk zamanlar cok sutum wardı ama bebek az ıcıyodu suan cok ıcıyo onun ıcın bızede zor yetıyo ama kızım dogdugu ana gore cok ıctiği için bence,, ben 125 cc verıyorm belkıde ondan , ıns cogalır sutunuz ben bolbol helva irmik su lactamıl emzıren anne cayı cok faydasını gordm hıc bısy yapamıyosanz ılık suya pekmez koyun ıcın ıns faydasını goreceksıniz 🙏🏻🙏🏻