Didemderen Bugün sağlık ocağında aşı yapıldı ve hemşire biZe demir ilacı verdi. Sizler kullandınızmı kabızlık yapacak diye korkuyorum ben 😕
03032014 Didemderen ben hıc almadım onu sıdefer aldım onu kullanıyorum hem kabız yapıyor dıuolar hemde paraben var onda o yüzden
Nurrcem Didemderen takipli doktorunuz varsa başka tavsiye etsin bencede kullanmayın onu daha doğal içerikli bir ürüne başlayın nutrigen ferromixin kullanıyoruz bizde
GoGirl Didemderen saglik ocagindan kullanmiyoruz biz 4. Ayinda verdi ama almadim.doktorumuzda 6. ayda kan testi yapip ona gore basliycak.
Bsrgrp Bize de dün verdiler sağlık ocağından çocuk doktoruna sordum başlayabilirsiniz dedi o yüzden bugün kullanmaya başladık. Ama sizin takipli doktorunuz varsa ona danışabilirsiniz bilmiyorum.
Didemderen Bsrgrp korona başlamadan önce 1 kere pedagog kontrolü yapıldı 3 aydır gidemiyoruz Ağustos’ta gelin dediler bakalım soracağız eşe dosta
Hilalamine Didemderen bende post açacaktım bizde kabızlık yaptı hiç güzel değil ve tam anlamıyla Demir ihtiyaçını karşılamıyor memnun kaldığınız Demir ilacı var mı ?
Zera Yurtdisinda yasiyorum oglum sadece 1 ay kullandi demir ilaci ve 1 yasinda kan degerlerine bakildi her sey normaldi sukur. 🤷♀️
Habibeaselkeser Didemderen sağlık ocağındaki Demir ilacını kullanmaya başladım başlayalı çok zorlanıyor gaz konusunda falan değiştirecem Demir ilacını ne almam gerekiyor bilmiyorum
selin4153 Dr tavsiyesi ile sidefer kullanıyoruz. Tadı da iyi olduğu için reddetmiyor ve kabızlık sorunu olmadı.