rujizin Ben buraya post açmıştım dolandırıcılar diye. 2 gün sonra hemen iptal ettik her Allahın günü hem ben hem esim aradık tatlı sille konuştuk olmadı, sövdük saydık olmadı. Eşim 3. Ayin sonunda genel merkezlerine gitti. Kavga ettiler. Ordakiler vermeyiz bilmem ne diye dayılanmış, benim eşim daha sinirli falan adamı aldığı gibi duvara vurmuş. Adam üzerine yürümüş, ya paramı verin ya da her yeri dağıtır8m falan baya kavga etmiş. Polis çağıracağız deyip gitmişler gelenlerede yalandan bir kagıt imzalatıp göndericez diyorlarmış. O kağıdı imzalarsan her şeyi kabul ediyorsun şikayetçi olamıyormuşsun öyle bir madde var.
Neyse polisi eşim aradı, paramı gasp ettiler vs diye. En son adam eşimi kandıramayacaklarını anlayınca parayı yatırdılar. Eşim oradayken binlerce kişi gelmiş kimseye para iadesi yaomayıp o kagıdı imzalatmışlar. Giderseniz sert olmalısınız hatta hiç muhattap olmayın, polisi arayın..