Bebişikin dün kırkı çıktı. Dün bir, bu gün iki, meme reddi atağı başladı. Memeyi ağzına tutuyorum, sanki etinden et koparıyorlar, çığlık atıp ağlıyor. Saatlerce aç kaldı, öyle de uyuyor. En son sütümü sağdım, 100 cc verdim. Ama sütüm de çok akmıyor. El aparatı iyi çekmiyor. Tecrübeli anneler, bu durumu nasıl atlattınız, neler yaptınız bana yardımcı olurmusunuz? 😢çok üzülüyorum. Bir de bana fiyatı uygun süt sağma makiması önerirmisiniz?