Bebeğim 6 aylık yaklaşık bir aydır kucaktan inmiyor 5 dakika bile durmuyor ya memede ya kucakta yenidoğan gibi olduk Artık tükendiğimi hiçbirseye yetemediğimi hissediyorum ayrıca ilk kez 4 aylıkken döndü fakat asla yüzüstü durmak istemiyor artık emekleme için bol bol yüzüstü durması lazım fakat birçok şey denememe rağmen maalesef var mi böyle durumda olan bebekler varsa sizler napıyorsunuz önerileriniz neler