Melikee001 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi bende mastit oluştuğu için oğlum emmeyi bıraktı pompayla boşaltıp veriyorum bunun dışında mama takviyesi yapıyoruz ve iki saatte bir besliyorum geceleri bazen bu süre üç saatte bir oluyor
kdrcnbln Doğum kilomuz 2875 10 gün önce 4900 de cumartesi tekrar kontrolümüz var bakalım kaç olmuş 🧿😊
Betulbekil Melikee001 anne sütü ve mama bebeğim emmediği için sütümü sağarak veriyorum sağamadığım zamanlarda ya da az sütüm geldiği zamanlarda mama veriyorum