Merhaba iyi akşamlar herkese . Kızım bugün itibari ile 26 günlük oldu ve baya gaz sıkıntısı var biogaia sab simplex başladık bir haftadır. Her emzirme sonrası gaz cıkartmaya calısıyoruz ama çoğu zaman cıkmıyor. Pat pat vurmaya da artık içim elvermiyor 😔gaz masajı falan da yapıyorum. Bugün rezene ve kakule tohumları aldım. Çay yapıp içicem de bu çaylarda bir rutini olan var mı söyle kullansan su saatte daha faydalı olur gibisinden.. bilmiyorum umarım sorabilmişimdir 😣