Kızım 1 hafta önce 8 aylık oldu ve o günden bu yana gece uykusu çok iyi ama gündüz kesinlikle uyumuyor sabah 7.30 kalkmıştı şuan.saat 20.30 daha uyuyacak
Birde 1 haftadan beri ağzına mama ve ek gıda verirken almıyor ağzını yumuyor yemeği asla zorlamayan.biriydim acaba bisegdenmi tiksindi
Yardim lütfen kafayı yemek hzereyim