Silbey benim de oğlum 25 günlüktü hırıltı başladığında(acildeki çocuk doktoru serum fizyolojik vermişti.) sonra baya büyük insan gibi öksürür oldu. Geçmediği için 2-3 sonra tekrar gittiğimizde akciğerlere indiğini öğrendik ve kuzum 5 gün yenidoğan yoğunbakımda tedavi gördü. Korkulacak bir şey değil belki ama ihmal etmeyin.