AselEva Kızlar geniş tepsili kullanışlı mama sandalyesi istiyorum fiyati çok uçuk olmayan babyhope ve pilsaninkiler guzel tepsisi buyuk gibi duruyo ama olcemedim tepsi boyuda aldigim slikon vakumlu tabak tam olsun diye onemli 🤣
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AselEva Pilsan pratik kullanıyorum çok memnunum. Oturma yeride tepsiside geniş 🥳
MuhammedAmine AselEva oğlum 5 aylıkken e bebekten 60 liraya almıştım 20 lirada minderi 17 aylık oldu hala çok rahat kullanıyoruz memnunum güncel fiyatını bilmiyorum
Mom10 AselEva Pilsan aldım.Ayaklarının altında minik kaydırmaz matlar var ve bu devrilmeyi engelliyor.Oldukça hafif, tepsisi çıkıyor.Ayak koyma yeri de olmadığı için bebekler ayaklanınca basıp ayağa kalkamıyor.
denizcocuk AselEva ikea antilop modelini tavsiye ediyorum. Ayakları metal ve çok sağlam. Demonte edebiliyorsunuz kısa sürede. Tepsisi falan sök tak çok kolay oluyor. Kirlendiğinde hop banyoya atıyorum. Heryerini köpürte köpürte yıkıyorum pek severiz 😅 Hatta bazen bebeğimi de onda yıkıyorum banyoda.
denizcocuk E bebekte 60 liraya satılanı da anneanne evine aldık. Kıyaslayınca Antilopu tavsiye ediyorum. O daha sağlam 🥰