EymenTaham geçmiş olsun iyi mi şimdi… biz çocuk doktoruna gidiyoruz hatta yarında randevumuz var burçin eroğlu na, memnum ben kendinden. Aşımız vardı mayısta yakılcaktı aslında gitmedim durum böyle diye, şuan nasıl acaba hastane gitmesemmi, aşıda var, ateş vs yok iyiyiz yanii