Yusufalpsmother Arkadaşlar 4 ay önce sezaryen doğum yaptım baya göbek kaldı korse kullanıp memnun kalan varsa tavsiye verebilir misiniz lütfen 😭
Kubraomer26 Bende 28 gun önce sezeryan oldum çarşıda satılan toparlayıcı köşeden aldım üstten askılı olan baya fayda etti ilk zaman L bedene zor giriyordum şimdi S bedeni aldım baya topladı birde instagramdan toparlayıcı tayt aldım spor falan yine topladı baya