Sizce uyku eğitimi şart mı ?
Benim fikrim uyku eğitiminin bebeğimi strese sokmasıdır. Şöyle ki uyumak isterse uyuyor zaten, ona böyle yaklaştığım için uykusunda pek problem yaşamadık uymak istediğini belli edip ona yardımcı olmamı İstiyor ve uyuyor.
Yemediği zaman zorla ağzına tıkamak doğru mu ?
Biz henüz o aşamaya gelmedik yaşayan annelerimiz fikirlerini söylerse çok güzel olur 😊
Bence ağzına her seferinde zorla vermeye çalışmak doğru değil, bebekler ilk doğduğu andan itibaren zate açlığı bilip acıktıklarında ağlarlar ilerleyen aylardada büyüyene kadar da bu böyledir açsa eğer mutlaka yer ama başka türlü zorlayışa girmek ona oyun olurmuş gibi me geliyor benim fikrim şu yönde 💖
Şimdi siz kıymetli annelerimiz bu durumlar da neler yaşıyor ve fikirleri nelerdir ? Hepimize nacizane bi fikir olmuş olur 💡