Deletedmom387
Haftası büyük bebeğinizin 8haftadan sonra takipli hasta almıyorlardı 2 yıl önce. Ben erken doğumdan dolayı küvöz bulamadığımız için Zübeyde Hanım’da doğum yaptım. Risk artık tüm hastanelerde var ama kalabalık odaları da çok fazla. 2 kişilik ve tek kişilik olan odaları da var tanıdık vasıtasıyla daha kolay kalabileceğiniz. Sancı odalarını biliyorsunuzdur zaten. Şehir hastanesi eğer hasta kabulu yapıyorsa ben yerinizde olsam oraya şans verirdim, çok memnuniyet var çünkü hem hijyen hem personel hem hastanenin bakım durumu gibi kriterlerden.