filizeynep hanımlar bebeğim 4 saat rahat uyuyo kaldırmasam devam ediyo kaldırıp braz emziriyorum uyuduğu yerde tekrar brakıyo uykudan ayamıyor normal mi ne yapmam gerekiyo
Nurtav filizeynep sarılığı olabilir mi ? Uyandırıp uyandırıp emzirin uyuyor diye bırakmayın daha çok küçük en fazla 2 saatte bir mutlaka emzirin
Sule1303 filizeynep benim bebeğim de oyle bezini acin benimki oyle uyaniyo veya ıslak bir pamukla silin yüzünü boynunu topugunu sıkın hemsireler oyle uyandiriyor veya burnunj sıkın hafifce dikkat edin benim bebegim sarılık geçirmişti cok şükür atlattık uyandırmaya çalışın 2 saatte bir emzirmeye calisin yani uyandırın bir sekilde rahat rahat uyuyo birakayim diye düsünmeyin 😔
elizinannesi-19 filizeynep Allah bağışlasın. Sarılık olabilir. Rahat rahat uyuyor diye uyandırmamazlık yapmayın sakın. Altını açın uyanır zaten mutlaka. Saat başı emzir. 2 saati bekleme. Sarılık varsa çabuk geçer inşallah 🤲🏻 Ama sabırlı olmalısın. Yeni olduğu için çabuk yorulup az emmesi normal. Çenesi yoruluyordur ☺️Her saat emzir mutlaka. Damla gitse yeter ona emin ol ☺️
alibeyannesi filizeynep canım benim genişte öyleydi 3 saati geçirme etmesinde sıkıntı yoksa emzir bol bol uyuyor diye endişe etme sonrada uyumuyor diye ağlarsın bırak bu haftaların tadını çıkar herşeyi dert etme kendine 2. Hafta düzelecek bu durum
filizeynep Sule1303 tesekkür ederim bezini acınca aglıyo zaten ozamanda uyanır uykusunun içinde emziriyorum zorlayıp ama cok emmiyo tabi uykudan
Sule1303 filizeynep cok iyi anlıyorum benim bebegimde aglama huyu yol onun yerinr ben agliyordum uyanmiyo emmiyo diye 😔😔
Bebekcik2406 Mutlaka en fazla 2 saate bir uyandırıp emzirin, aç kaldıkça kan şekeri düşer daha çok uyur, sarılık olmasın dikkat edin 😊
Haceromer sarılık olduklarında kan şekerleri düştüğü için uyanamıyorlarmış. Sakın ellemiyim böyle alışsn diye düşünmeyin en fazla 2 saat aç durabilir şuan. Oğlum sarılıktan çok çekti
Edaemekli Sarılık olmuş olabilir doktora götürmekte fayda var 4 saat çok uzun kaan şekeri düşer en fazla 2 saatte bir emmesi lazim
EsraKerimm filizeynep valla mutlaka emzir benim bebeğimde öyleydi maalesef bernat bi sarılık oldu kaç aya kadar o sarılığı vücudunda kaldı