Aminehina
bizde de vardı oğlumun ağlamaktan göbeği dışarı çıkmıştı yumuşaktı bastırınca içeri giriyordu yani doktora götürdük kendiliğinden geçer dedi şuan 8.aylık geçti birde maalesef koca karı ilaçlarından denediler kaynanacığğğım etkisi oldu mu bilmiyorum YouTube da da var bununla ilgili video bozuk bir parayı 50 krş 1₺ gibi bir bez şeridine hafif sarıp flaster ile göbeğine yapıştırdık dışarı çıkmasını engellemesi için ağlasa da bariyer gibi oldu yani yıkanırken çıkartıyorduk sonra yine aynı şekilde yapıyorduk çok şükür şuan herşey normal flaster nasıl çıkıyor dersen bebek yağı ile yıkanmadan 1-2 saat önce bantı yağlarsan bebeğinin canı acımadan kendiliğinden çıkar tekrar söyleyim bu yöntemi tavsiye ettiğimden söylemiyorum biz bu yolu da denedik diyorum deneyip denememek size kalmış tekrar geçmiş olsun