Feryaa Kırkım çıktı kontrole gittim rahim ağzında yara olduğunu söyledi doktor ciddi bişi mi sizce ilk defa böyle bişi yaşıyorum.Yara çıktığı için rahim ağzı kanseri taraması istedi doktorum.😔(23 yaşındayım)
Minnakseven Feryaa benim de vardı dondurdurttum 3 dk falan süren bi işlem smear testi de herkese yapılıyo zaten korkmayın
queenMother Yara bildiğim kadarıyla ya yakılıyor yada doğum yapınca geçiyor geçmiş olsun korkulacak bişey yoktur merak etmeyin