Merhaba oğlum ben ve babası dışındaki kişilerde kucaklarında ağlamaya başlıyor . Biri azcık kızar gibi yapsa hemen katılarak ağlıyor hata geçen babası sus bakıyım artık sus diye kızar gibi yaptı hemen dudak büzüştürüp ağlamaya başladı gözlerimin içine bakarak bunları gerçekten anladığı için mi yapıyor merak ediyorum. Yoksa tesadüf mü bu ağlamalar bana göre daha çok küçük bunları algılaması için sizlere sorayım dedim sizde durumlar nasıl