Arzu93 mrb şu an 2,5 yaşında iki kelimeli cümleler kuruyor kendi dilinde anlatıyor ben anlıyorum ama başkaları kolay anlamıyor. Yeni bir kelime söylediğimde tekrar ediyor ama kendi kendine onu kullanması zaman alıyor. gelişme var tabi ama yaşıtların gerisinde gibi hala zamanla düzelir kreşe gönderiyorum onun faydası oldu. Sizin de mi bebeğinizde konuşma problemi var