Hanimlar kizim 1 aydir bacaginin ustune basamiyor acile gittigimizde lenf bezi sismesi dendi ilac kullandik ama 1 hafta gecti tekrarlamaya basladi bugun dr goturduk yine doktor ya psikolojik yada norolojik bir durum aglamaktan bi harap oldum nedeni neden oldugu belli degil aranizda varmi bu durumu yasayan kizim 2 yasinda bu arada sevgili anneler.