Bebeğim 6 aylık aşı kontrolünde 7.135 kg çıktı boyu 63 santim erkek olduğu için gelişim olarak sanki biraz zayıf kaldığını düşünüyorum hemşire normal değerleri dedi ama gören diyorki 4-5 aylık falan sandım diyorlar halbuki bebeğim 6.ayın içinde Moralim çok bozuldu devam sütü anne sütü alıyor ve 1aydır ek gıda yiiyor günlük 2 öğün azar azar neden böyle kötü hissediyorum bilmiyorum ki evladım gayet sağlıklı çok şükür ve doğduğunda 4 kg doğdu hatta bu yüzden bedenim kaldırmadığı için normal doğumu bile yapamamıştım sonra sarılık oldu ve 3.500 e kadar kilosu düştü şuan ki kilosu nasıl sizce bazen çok sinirlerim bozuluyor 🥴