Bizde bu modeli kullandık alıcaklara tavsiye ederim kesinlikle düşme vb şeyler olmuyor ama zaman geçip bebeğiniz büyüdüğünde illa ki yere dogru sarkıtma yaptığında düşme riski olabilir oturma kısmı koltuk gibi olduğu için bacakları sıkmıyor önünde ki şeker gibi olan şeyde diş kaşıyıcı en çok onu kullandık biz 🥰☘️☘️