Eymenkaan Kızlar bebeğim 2500 kilo doğdu. Şuan 3 aylık 5.400 olmuş kilo kıyaslaması hiç sevmem ama az geldi sanki. 2.ayda 4.600du sütüm kesildi mama kullanıyorum sizlwre sormak isyedim
Deletedmom_879 Eymenkaan benim bebeğim de 2685 doğdu hastaneden çıkarken 2490 gramdı hatta 3 ay kontrolünde 5525 gr geldi geçen ay 4800 gramdı emziriyorum sadece mama vermiyorum hemşire persentil tablosunda baktı normal mama falan verme 500 gramın üstü alırsa normal zaten dedi
BBM Eymenkaan benimkine gire senin iyi canım merak etme biz 2850 doğduk 3 ay 7 günlükken 4900 geldi 😞 sadece anne sütü alıyordu galiba biraz mama da vericem artık
deryatoprak Eymenkaan 2600 dogduk biz da sarılık olduk 2400 e dustuk 3 aylık 3 gunluğuz 5800 olmusuz doktor normal dedi
Limoncicegiiiii Bizde 3 aylıgz 6000 kg önemli olan toplan kaç kilo aldığı 6 . Ayda Doğum ağırlığını ikiye katlamsi