Betulayse ben chicco urban kullanıyorum biraz büyük ve teferruatlı ama çok memnunum. Benimle birlikte doğum yapan 3 kişi de beneto aldı batta bana ne gerek var o kadar paraya dediler. Tangur tungur geçtikleri yerden yağ gibi süzülüp geçiyoruz. Parçaları çok uyduruk hemen deforme oldu. Şimdi çok pişmanlar. Bence üstüne ekleyip daha iyisini alın.