Ceyda_38 Merhaba hanımlar 5 aylik bebeğim var sütüm bittiğinden makinaya ihtiyacım kalmadı zaten 1 ay kullanabildim ihtiyacı olana satmak istiyorum.. philips avent markası
Ceyda_38 saadet28 https://www.joker.com.tr/urun/philips-avent-gelistirilmis-elektronik-gogus-pompasi-emzirme-set-129901?gclid=Cj0KCQjwrIf3BRD1ARIsAMuugNt_h-aK9RAWOvT-4XSyziZa6V-lYpR15HSnAwkvqtjkfrXR3UGbDcwaAuHyEALw_wcB bundan 300 tl ye veriyorum dezenfekte edildi
Ceyda_38 https://www.joker.com.tr/urun/philips-avent-gelistirilmis-elektronik-gogus-pompasi-emzirme-set-129901?gclid=Cj0KCQjwrIf3BRD1ARIsAMuugNt_h-aK9RAWOvT-4XSyziZa6V-lYpR15HSnAwkvqtjkfrXR3UGbDcwaAuHyEALw_wcB bundan ben 300 liraya veriyorum sıfır gibi dezenfekte edildi