Arkadaşlar merhaba rota aşısı yaptıran annelere sorum. Nerde yaptırdınız ve fiyatı neydi. Ben dün yaptırdım özel hastanede doktor kendi dolabından verdi 320 TL para ödedim ama netten şimdi baktığım da 220 civarı fiyat var bu konuda bilgisi plan varmı