Minikkelebek KeremAnnesi ilkay baby . Bugün kargom geldi çok kaliteli kullanışlı bayıldım. Mamadus denemiştim ama kumaşı çok sert sıkıldım içinde . Bu öyle değil yumuşak rahat
Duru91 Minikkelebek acaba ilkay baby kangurudan memnun musunuz alıcam ama kararsız kaldım . Bebeğin yüzü dışa dönük kullanılıyormusunuz acaba
amineninannesi Pembelokumum Ben çok memnunum, bir döneme kadar yüzü size dönük kullanmak zorundasınız. Boğulma riskine karşı. 😉
Minikkelebek Musmutlu çok memnunum canim bebeğim 11 aylık hala kullanıyorum. Öne dönük denemedim ama kendime dönükte rahat kumaşı güzel yumuşacık