KeremAnnesi sanmam dediğim gibi ilk zaman ağladı bende takamadım biraz belim ağrıdı falan sonra bir gün dışarı çıkmam gerekti sonra dedim ağlarsa yapacak bişey yok Bas bas bağırdı ilk evden çıkıp 2. Kattan inene kadar sustu sonra bi baktım uyudu 😁 yatırdım dönünce 2 saat falan da uyanmadı ben şok 🤣 kucakta gezerek uyuyor bazen takıp öyle geziyorum evin içinde doğru takmaya alışınca çocukta rahat edince duruyor sonra uyuyorlar ❤️