Çok teşekkür ederim 2.sonucta pozitif.dediler üniversitr Hastanesi’ne yönlendirdiler oradada ter testi yokmuş gen testi için yolladılar 20gun snra sonuç çıkarmış hergun ağlıyorum ter testi aynı gün belli oluyor die duymuştum çok teşekkür ederim gama tıpa gidip onu yaptırayım 20gun gecmio cnku bana😔