Regen sağdım ama bebekte emiyordu o sırada 30 cc zor güç bela çıktı... yetmediğini bebeğim emdikten sonra bile huzursuz ve ağlıyor mamayı verince doyup uyuyor burdan ve bebeğimin bana verdiği sinyallerden anlayabiliyorum ilk günler sadece emzirdim sütüm hetmediği için bebeğimin ağlamaktan sesi kısıldı ki çok sakin bir bebektir kendisi.... ama boşa aç kaldı ve sarılık oldu yavrum 😔