kubraF corba serisini almistim. Urunlerinden memnunum ama bir kac gun once kerevizli karisik corba yapip vermistim. Blendir yapmiyorum puturlu yiyor diye. Nasil yuttu nasil kakasiyla cikartti anlamadim. Kakasinda resmen kereviz sapi odun olmus oyle.sertti ki resmen devasa bir tirnak gibi dusunun. Dehsete kapildim. Jilet gibi bir de. Iyi ki bargirsagini filan yirtmadi. Bundam sonra evde kendim yapacagim mercimek filan icsin. Attim tum corbalari. Ama urunleri kotu diyemem ben annelik psikolojisi ile yaptim ama insan biraz ufak yapar ya dikkat etmeleri lazimdi.