Mirayunannesi sıkılmıs olabilir canim. bende 40 gun emmisim annemi sonrasinda mama bebegi olmusum. 9 aylik gibi birakmisim mamayi tamamen ek gida ila buyumusum. annem cok severek icmiyordun zaten diyor. bence endise etmene gerek yok onun yerine kendi yaptigin muhallebileri vs verebilirsin. benim kizim 5 aylik faha ek gidaya gecmedik ama mamayi zor iciyor muhtemelen bizimkide eklere baslayinca 8-9 ay gibi birakir diye dusunuyorum.