ttaazzeaannee Bebeğime D vitaminini düzenli olarak veremiyorum hep bi mutlaka unutuyorum aklıma geldikçe veriyorum kan damlası yazlılıla da bir ay olucak onu da bi düzene oturtamadım herhangi bi sıkıntı olurmu kullanmak zorunlu mu sizce bebeğim 5 ayına giricek
Deletedmom283 ttaazzeaannee D vitaminini 1 yaşına kadar düzenli kullanmanızı tavsiye ederim, kan ilaci ne için ?
Askmeyvesininannesi ttaazzeaannee her kahvaltı yaptıktan sonra vericem diye kodla kendini böylelikle hem aynı saatte vermiş olursun hemde unutmazsın
baturalpim ttaazzeaannee gun icerisinde surekli gordugun biyere koy vitamjnlerini. Brn masanin ustune koyuyorum gun icerisinde unutma ihtimalim kalmiyo boylece
ElmaliTurtamm Deletedmom283d vitamini 1 yaşından sonrada kullanılıyomu bi doktora sormuştum netten 2 yaşına kadar demişti biri öyle biri böyle diyo
Deletedmom283 ElmaliTurtamm 1 yaşına kadar düzenli verilmesi gerekli; 1 yaşından sonra dilerseniz devam edebilirsiniz kizim 22 aylık 2-3 güne bir 4 damla veriyorum ☺️
Deletedmom277 ElmaliTurtamm Ben puf şeklinde 1 puf sıkıyorum. Arkasında yazıyordu sanırım 1 puf 3 damla diye. Yani 400’lükte nasıl 1 puf sıkıyorsam 600’lük te de 1 puf☺️
ElmaliTurtamm Deletedmom277 aynen bende damla olarak veriyodum ozaman gene aynı şekilde 3 damla.tamam teşekkür ederim 😊
3pasaannes67 ttaazzeaannee 6 ay 20 günlüğüz kan ilacı başlamadı bizim doktorumuz her ay kan değerlerine bakılıyor ve ihtiyaç olmadıkça başlamayacağını söyledi. D vitaminine gelince bez ve ıslak mendilinin olduğu yerde tutuyorum ve altını değişirken mutlaka elime geliyor ve kullanıyorum. Birde fıs fıslı kullanıyorum o da bi rahatlık bir fıs yapıyorum ağzına anlamıyor bile. Onu da 2 günde bir kullanmaya başladık 6 ay kontrolünden sonra
ttaazzeaannee 3pasaannes67 d vitaminini yine kullanıyorum ama kan ilacı günde 4 defa mamalardan sonra olunca unutuyorum yaa