canparcam123 Yeni aşı takvimi doktorumuz paylaştı dokuzuncu ayda aşı olmayacak mı?biz altıncı ay aşımızı salı günü yaptık dokuzuncu ay aşısı için 14eylül e gün verdi. url=https://hizliresim.com/30PUUa][img]https://i.hizliresim.com/30PUUa.jpg[/img][/url
canparcam123 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yok zaten yapılmıyor artık doktorumuz da yok dedi çünkü biz aşıyı yaptıktan sonra paylaştı yoksa sağlık ocaklari na da bilgi gitmiş
canparcam123 Dnzdnz doktor yok dedi ama dün paylaşmış takvimi anlamadım sağlık ocağını arayıp öğrenebiliriz aslında bize daha çok var belki anneler bilgi verir
Dnzdnz canparcam123 hemşiremiz yeni bir kampanya Kızamık yapılacak sizi çağıracağım demişti 15 gün sonra bakalım çağıracakmı ama geçen gün arkadaşımın bebeği oldu 9.ayda kızamık🤷🏼♀️
canparcam123 Dnzdnz işte iki gün oldu asi takvimi cıktı sanırım doktorumuz iki gün önce paylaştı çünkü bundan sonra yapılacak mı? Çünkü daha önce yapılmıyordu daha sonra yapılmaya başlandı tekrar iptal mi edildi