Dn123 yok canım bende görüyorum öğle yemeği akşam yemeği ayrı ara öğünler tıka basa .. yanlış geliyor bana çünkü 1 yaşına kadar bebeğin ana öğünü anne sütüdür. Ki zaten bence 8. Aya kadar falan sadece alıştırma evresi öyle her öğün yesin diye uğraşma tatsın , çiğneme refleksi yutma refleksi gelişsin yani öğrensin birşeyler yemeyi. Biz şuan 7 buçuk aylığız ben sabahları yumurta sarısı vermeye çalışıyorum bazen yiyor bazen yemiyor onun dışında gün içinde yoğurt ve meyve ayrı ayrı veya karıştırıp veriyorum akşamda çok nadir yiyor sebze başka da birşey yok zaten yemiyor tabi tadım yapıyoruz devamlı yeni şeyleri