Hanımlar dun gece 10 gibi buzluktan bise almistim o ara tam kapanmamis yeni farkettim tam kapanmadığını. İcindeki et tavuk cozulmemis ama diger Hazir paketli urunler Ve buzlugq attıklarım çözülmüş napayim bilemedim. Bide buzdolabina bi zararı olurmu bu acik kalmanin🤦🏼♀️