Nurebrar yapar mısınız bilmiyorum youtube de görmüştüm ben yumurta akı 1 ymk k. Toz şeker 1 ymk k. Mısır nişastası iyice bulamaç yapıp tüylü bölgeye sürün. İyice kurusun bir kat daha sürün kuruduğunda ılık suyla yıkayın. Benim de boynumda çenemde o kadar çoğalmıştı ki 1 er gün arayla yaptım sonra 1 haftada elime çektikçe çıt çıt koptu ve birdaha çıkmadı. Mısır nişatası yerine zerdeçallı olan tarifide yaptım oda baya işe yaradı yüzünü yıkayınca sarı leke kalıyor zerdeçaldan dolayı süt ve pamukla pırıl pırıl👌